Nevíte si rady? Ptejte se!

| Zář 6, 2017 | Asociace radí, Ovládání nejen stínící techniky

Pokud nejsem zrovna technický typ, dostanu nějaké školení, jak s novým systémem automatizace pracovat?

Ano, se systémem vás během instalace seznámíme. Postupně přidáváme na stránky nové tutorialy, popř. telefonicky zodpovíme každý váš dotaz, kdykoli to bude potřeba. Máme také výjezdní službu Somfy Assistance, která vám pomůže na místě v podstatě kdykoli. Zavoláte a do 24 hodin přijede specialista. V neposlední řadě vás tímto zveme do našeho Experience Centra v pražské centrále, kde si můžete všechny systémy ovládání domácnosti vyzkoušet na vlastní kůži.

Jak probíhá aktualizace systémů? Mám-li doma např. TaHomu, stahujui je sám, nebo se nahrají samy?

TaHoma box je připojený do internetového routeru a funguje na bázi odesílání dat na server a zpět. Zhruba každý měsíc vypustíme aktualizaci plošně pro všechny boxy a každý box si ji automaticky sám stáhne, takže nemusíte dělat vůbec nic a vaše TaHoma nebo Connexoon budou vždy aktualizované. O aktualizaci vám vždy dáme předem vědět e-mailem.

Jak je systém automatizace domácnosti od Somfy zabezpečený?

Náš systém je zabezpečený jako bankovní operace, veškerý přenos dat mezi zařízením u vás doma a serverem je šifrovaný. Celá instalace je zabezpečená bezpečnostním klíčem, který není viditelný a je unikátní pro danou instalaci. Ve chvíli, kdy je instalace u vás doma dokončena, není možné přidat žádný další ovladač ani hýbat se zařízeními nějakou další, třetí stranou.

Zaujalo Vás naše řešení? Chcete se dozvědět více? Kontaktujte nás!


Mohlo by Vás zajímat!

 

Nejlepší řešení pro vaše LED osvětlení

Více

Světlo prosím – rychle, levně a jednoduše

Více

Nevíte si rady? Ptejte se!

Více

Ptáte se, my odpovídáme

Více

Vystavovali jsme na věhlasné výstavě ISC 2017

Více

Řídíme osvětlení Ferrari showroomu

Více

Somfy Lead management

Více

Írán Smart Expo 2017

Více

Certifikujeme pro vás produkty iNELS Air

Více

Somfy Assistance

Více